Τι θέση έχει ο υπολογιστής στη ζωή του παιδιού;

blog main image

Απόσπασμα από το ιστολόγιο ‘Περί μαθησιακών δυσκολιών‘:

Τα μικρά παιδιά χρειάζονται επαφή με πραγματικά φυσικά αντικείμενα και αλληλεπίδραση με άλλα παιδιά για να αναπτύξουν όλες τους τις αισθήσεις και να ανακαλύψουν το περιβάλλον. Αντί λοιπόν να γνωρίζουν τον κόσμο μέσα από μια οθόνη, καλύτερα να τον δουν από κοντά. π.χ. Τα παιδιά μαθαίνουν για τα ζώα από τον υπολογιστή, ενώ μια βόλτα στο ζωολογικό κήπο θα ήταν ασύγκριτα καλύτερη! Αυτό δεν σημαίνει ότι ένα παιδί δεν πρέπει να παίζει με τον υπολογιστή από μικρή ηλικία αλλά πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχει μέτρο και όρια, ειδικά στο χρόνο που αφιερώνει εκεί. Για να γίνει η εξοικείωση ενός παιδιού με την τεχνολογία αρκεί ένα μισάωρο περίπου την ημέρα. Φροντίστε τα παιχνίδια που παίζει να είναι εκπαιδευτικού χαρακτήρα και ανάλογα με την ηλικία του.

Διαβάστε ολόκληρη την ανάρτηση εδώ.

Ετικέτες

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΒΡΟΧΗ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ!

blog main image

Σε B2 “Lower”, C2 Proficiency, IELTS

Υπάρχει πιο δημιουργική, ευχάριστη και συνεχής εξάσκηση του γραπτού λόγου από αυτή που συνεπάγεται η διατήρηση ενός ιστολογίου στα Αγγλικά; Αποφασίσαμε πως όχι και πως, ναι, θα φτιάξουμε ακόμα περισσότερα ιστολόγια μαθητών!

Δείτε αυτά που δημιουργήθηκαν ή ανανεώθηκαν στην αρχή των θερινών μας μαθημάτων:

1) Girl Power: D’ Class (A2+ επίπεδο)

2) Bits and pieces:  E’ Class (B1+ επίπεδο)

3) FCE Students: FCE/ ECCE class (B2 επίπεδο- το γνωστό Lower)

4) IELTS Writing: προετοιμασία για το δίπλωμα IELTS (C1 επίπεδο)

5) Literature Blog: CPE/ ECPE Class (C2 επίπεδο- το γνωστό Proficiency) 

Διαβάστε περισσότερα για τη χρήση της τεχνολογίας στο σχολείο μας εδώ.

Και μερικές φωτογραφίες από τα θερινά μας μαθήματα:  

Ετικέτες

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *