Όσο αυτονόητη μοιάζει η απάντηση σε αυτή την ερώτηση, είναι ακόμα καλύτερο αν η απάντηση αυτή ακολουθείται από την αιτιολόγησή της. Ναι, είναι πολύ ωφέλιμο για μαθητές όλων των ηλικιών να κρατάνε όσες σημειώσεις μπορούν από όσα λέγονται μέσα στη τάξη, διότι, ακόμα κι αν σημειώσουν κάτι που περιλαμβάνεται στο βιβλίο τους, το γεγονός ότι δραστηριοποιούνται κιναισθητικά και οπτικά, κωδικοποιώντας με το δικό τους τρόπο τα λεγόμενα, τους βοηθάει να εμπεδώσουν γρηγορότερα και ευκολότερα το αντικείμενο μελέτης τους. Χρήσιμη είναι, λοιπόν, η οποιαδήποτε εξάσκηση της γραπτής μορφής της Αγγλικής, αρκεί αυτή να μην αποσπά την προσοχή των μαθητών από το μάθημα.
Ωστόσο, αναγνωρίζουμε το γεγονός ότι ένας μαθητής μπορεί να προτιμά άλλους τρόπους μάθησης (learning styles). Με άλλα λόγια, μπορεί να μαθαίνει ευκολότερα με ακουστικό τρόπο και όχι τόσο με οπτικό ή κιναισθητικό. Σε αυτή τη περίπτωση, ο μαθητής μπορεί να κρατήσει όση ποσότητα σημειώσεων θεωρεί ότι θα του αποβεί χρήσιμη, δίνοντας έμφαση στην ακουστική πρόσληψη πληροφοριών. Πάντως, οι γραπτές σημειώσεις, ανεξάρτητα από τη ποσότητά τους, είναι πάντα ένας καλός τρόπος εμπέδωσης μιας γλώσσας.
http://www.cs.phs.uoa.gr/el/research/presentationsParos/cognitive%20styles_grigoriadou.original.pdf
http://www.ilsp.gr/homepages/protopapas/pdf/GrigoriadouProtopapas_2004_PosterCogPsy.pdf
http://www.ldpride.net/learningstyles.MI.htm#Learning%20Styles%20Explained
http://en.wikipedia.org/wiki/Learning_styles