Τι σημαίνει τελικά το να είσαι γονέας;

blog main image


Τι σημαίνει η πατρότητα ή μητρότητα, όχι μόνο για το παιδί αλλά και για τον ίδιο τον γονέα; Και τι ευθύνες συνεπάγεται αυτό προς το παιδί και τον εαυτό μας;

Αυτό αναμφίβολα είναι ένα θέμα μεγάλης συζήτησης, η οποία και πάλι δε θα έχει μια μονάχα, αντικειμενική έκβαση. Οι παράμετροι που καθορίζουν τη συμπεριφορά ενός γονέα είναι άπειρες και κυρίως αφορούν το χαρακτήρα και τις αξίες του καθένα μας.

Πάντως σε μια εποχή που τα παιδιά πιέζονται τρομερά από τις απαιτήσεις γονέων και εκπαιδευτικών, σε μια εποχή που κυριαρχούν τα ‘πρέπει’, οι ευθύνες και η σκληρή ρουτίνα της καθημερινότητας, υπάρχει στο διαδίκτυο ένα άρθρο που το έχει γράψει μια μητέρα στο blog της, το οποίο πραγματικά κάνει τη διαφορά. Περιέχει μια σειρά σκέψεων που περιστρέφονται επίμονα γύρω από το μεγάλο ερώτημα του τίτλου μας, απλά για να έλθουν σε ένα αφοπλιστικό τέλος.

http://noiw8w.blogspot.com/2008/10/blog-post_20.html

Ετικέτες

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΓΟΝΕΙΣ, ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

blog main image

Σε A’ Class, B’ Class, B2 “Lower”, C’ Class, D’ Class, E’ Class

Με επιτυχία έγινε τη Παρασκευή 3/10 η συνάντηση με τους γονείς των μαθητών των τμημάτων Junior στο χώρο του σχολείου μας. Η συζήτηση που έγινε ήταν εποικοδομητική και σίγουρα θα προσφέρει λύσεις στους γονείς που νιώθουν σύγχυση σχετικά με το σύνθετο θέμα της μελέτης στο σπίτι. Παραθέτουμε μέρος του κειμένου του φυλλαδίου που παρέλαβε ο κάθε γονέας:

Κατ’ αρχάς, η φιλοσοφία του σχολείου μας είναι ότι στο θέμα του διαβάσματος στο σπίτι υπάρχουν οριοθετημένες περιοχές: ο σχεδιασμός και η ανάθεση των εργασιών είναι ευθύνη του εκπαιδευτικού, ενώ η διεκπεραίωση των εργασιών εναπόκειται στους μαθητές και όχι στους γονείς. Ο ρόλος των τελευταίων είναι περισσότερο να ενθαρρύνουν τη μελέτη στο σπίτι, όχι να ‘διδάσκουν΄ξανά το μάθημα (καθώς η διδασκαλία γίνεται από πτυχιούχους καθηγητές ειδικά εκπαιδευμένους) ή να διορθώνουν όλα τα λάθη του μαθητή (τα οποία προσφέρουν στον καθηγητή χρήσιμες πληροφορίες για τις ελλείψεις του μαθητή).

Αυτό που προτείνουμε να κάνει ο γονέας είναι να ελέγχει αν έγιναν όλες οι ασκήσεις που είναι σημειωμένες στο ειδικό μπλε σημειωματάριο. Ακόμη, να εξετάζει αλλά και να ενισχύει την εμπέδωση της γνώσης από τη σχολική τάξη με τρόπους που μοιάζουν παιχνίδι στους μικρούς μαθητές.
Από αυτό το σημείο κι εξής, η συζήτηση επικεντρώθηκε στο πώς παρουσιάζεται το μάθημα στις τάξεις του σχολείου μας και πώς μπορούν να προεκτείνουν αυτές τις μεθόδους οι γονείς για να ελέγξουν δημιουργικά το μαθητή στο σπίτι. Σχετικό με το παραπάνω θέμα άρθρο αποτελεί το: Πώς μπορώ να βοηθάω το παιδί μου στο σπίτι στο διάβασμα των Αγγλικών; στο blog markaki-articles.blogspot.com

Ετικέτες

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *