Όχι στην εμπορευματοποίηση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης!

blog main image

Σε A’ Class, A’ Junior, B’ Class, B’ Junior, B2 “Lower”, C’ Class, C2 Proficiency, D’ Class, E’ Class, Ανακοινώσεις/ Νέα σχολείου

Καλούμε όλους τους γονείς να διαβάσουν ξανά το άρθρο που δημοσιεύσαμε πέρυσι στην τοπική εφημερίδα ‘Πατρίς’ και στο ιστολόγιό μας με τίτλο ‘ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ’ ώστε να κάνουν τη σωστή επιλογή για το παιδί τους, υποκινούμενοι κυρίως από την ποιότητα των υπηρεσιών ενός σχολείου.
———————————

Το φαινόμενο των εγγραφών του Σεπτεμβρίου, που σίγουρα πολλοί θα έχετε διαπιστώσει: Πέραν των λογικών τιμών και της αλληλοκατανόησης εν μέσω μιας δύσκολης για όλους εποχής, πολλά Κέντρα Ξένων Γλωσσών διαφημίζουν τεράστιες εκπτώσεις, ενώ οι τάξεις Junior (οι πιο σημαντικές κατά τη γνώμη μας) πραγματοποιούνται σε εξευτελιστικές τιμές. Ορισμένοι γονείς δε, πασίχαροι, πέφτουν στη παγίδα της οικονομικής και εύκολης λύσης. Και έρχεται η σειρά μας να αναρωτηθούμε. Δεν είναι πασιφανές ότι αν υπάρξει τέτοια έκπτωση στη τιμή, το επόμενο που θα υποστεί έκπτωση είναι η ποιότητα των προσφερόμενων μαθημάτων;

Πώς ένας κακοπληρωμένος καθηγητής θα προετοιμάσει επιπρόσθετες δραστηριότητες (διαδικτυακές και μη) και πώς θα διορθώσει σωρεία γραπτών κατά την ‘ελεύθερή’ του ώρα στο σπίτι; Πώς θα γίνει η έρευνα για τη παράσταση που θα παρουσιάσει κάθε τάξη στο τέλος της σχολικής χρονιάς, θα δοθούν όλες οι απαραίτητες φωτοτυπίες και θα πραγματοποιηθεί η ενημέρωση για τις συνεχόμενες εξελίξεις στον τομέα της εκπαίδευσης; Οι γονείς πρέπει να πάψουν να βλέπουν τα δίδακτρα ως ένα ποσό μόνο, αλλά παράλληλα να εξετάζουν τι προσφέρεται στο παιδί μέσω αυτών.

Οι σωστές επιλογές πρέπει να γίνονται εξ αρχής ώστε να τεθούν οι σωστές βάσεις και να υπάρξει εμπέδωση των νέων πληροφοριών. Δυστυχώς, τα αποτελέσματα της κακής εκπαίδευσης φαίνονται μακροπρόθεμα, όταν το παιδί έχει ήδη φτωχές γνώσεις ή, ακόμα χειρότερα, έχει μισήσει την ξένη γλώσσα.

Ας σταματήσουν, λοιπόν, ορισμένοι φροντιστηριούχοι και καθηγητές ιδιαίτερων μαθημάτων αμφιβόλων προσόντων να πουλάνε τη μόρφωση σε εμπορικά πακέτα στα νεαρά μυαλά. Ας σταματήσουν να εμπορεύονται τη γνώση σαν ένα κινέζικο προϊόν δεύτερης διαλογής.

Ας αρχίσουν οι γονείς να επιλέγουν τους ανθρώπους που θα μεριμνήσουν για την πολύπλευρη μόρφωση του παιδιού τους βάσει της ποιότητας της εκπαίδευσης και όχι της ποσότητας των διδάκτρων. Ο απώτερος στόχος πρέπει να είναι η πολύπλευρη μόρφωση του μαθητή από πτυχιούχους καθηγητές Αγγλικής γλώσσας, δηλαδή αποφοίτους Πανεπιστημίων και ειδικά εκπαιδευμένους παιδαγωγούς, οι οποίοι γνωρίζουν καλά όχι μόνο την Αγγλική γλώσσα, αλλά και άλλα συσχετιζόμενα με αυτή πεδία, όπως Γλωσσολογία, Λογοτεχνία και Ποίηση, τα οποία θα τους επιτρέψουν να προσδώσουν στο μάθημα ένα ανώτερο επίπεδο. Η οικονομία μπορεί να γίνει σε υλικά αγαθά που κυριαρχούν στην εποχή μας, όχι όμως σε θέματα που αφορούν το πνεύμα και τη μετέπειτα ζωή του παιδιού.

Κλείνουμε με μια εικόνα που ανακαλύψαμε στο Διαδίκτυο, η οποία εκφράζει το μήνυμα του άρθρου μας με μεγάλη επιτυχία.

Περισσότεροι σύνδεσμοι:

Να γίνουν οι δυο τάξεις Junior σε μια σχολική χρονιά;
http://markaki-articles.blogspot.gr/2009/11/junior.html?m=1

Σχετικά με την επάρκεια γλωσσομάθειας:
http://markakischool.blogspot.com/2008/06/blog-post_14.html

Τι πρέπει να γνωρίζω για τα ιδιαίτερα μαθήματα;
http://markaki-articles.blogspot.gr/2013/01/blog-post_6.html

Μπορώ να αποκτήσω μέσα σε λίγους μήνες ή σε μικρή ηλικία πιστοποιητικό επιπέδου Proficiency;
http://markaki-articles.blogspot.gr/2012/10/proficiency.html

Ετικέτες

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *