Η Μαρίνα, νέα καθηγήτρια του σχολείου μας!

blog main image

Σε Ανακοινώσεις/ Νέα σχολείου

🎈Με υπερηφάνεια παρουσιάζουμε τη Μαρίνα μας, νέο μέλος του διδακτικού προσωπικού του σχολείου μας που έχει γίνει μια μεγάλη οικογένεια πλέον. Η Μαρίνα υπήρξε μαθήτριά μας από την τάξη του A’ junior μέχρι και το τελευταίο στάδιο του Proficiency, ενώ διέπρεψε στο τμήμα Αγγλικής γλώσσας και φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

🏅 Περιττό να πούμε ότι ήταν ανέκαθεν ένας άριστος άνθρωπος, σε συμπεριφορά και μάθηση – χαρακτηριστικά, ακόμη θυμόμαστε τα σκορ της στις εξετάσεις για το Proficiency Michigan που κυριολεκτικά ήταν 1000 / 1000 στους περισσότερους τομείς του διπλώματος, αλλά και όλες τις συζητήσεις μας κατά την επιλογή σχολής και των πρώτων (μαγικών) μαθημάτων γλωσσολογίας και λογοτεχνίας εκεί. Πάντα ευγενική και έτοιμη για κάθε teaching challenge που θα προκύψει.

🎉 Μαρίνα μας, καλωσόρισες! Ξεκινάμε μια νέα σχολική χρονιά με εσένα στο πλάι μας, γεγονός που μας γεμίζει αισιοδοξία και κεφάτη δημιουργικότητα!

💌 Υ.Γ. Ετοιμάζεται ειδική αποστολή στην πλατφόρμα μας όπου θα ανακαλύψετε περισσότερα για την κυρία Μαρίνα, να είστε έτοιμοι!

⭐️ Παραθέτουμε μερικά λόγια της Μαρίνας, τα οποία είναι επίσης καταγεγραμμένα στον τομέα της ιστοσελίδας μας για τη διδακτική ομάδα του σχολείου.

Μεγάλωσα στο Ηράκλειο Κρήτης και σπούδασα στο τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Τα ερευνητικά μου ενδιαφέροντα πλαισιώνονται από τον τομέα της Θεωρητικής και Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας, καθώς έχω ερευνήσει τον ρόλο της τεχνολογίας στην εκμάθηση της Αγγλικής ως Δεύτερη Γλώσσα. Επίσης, η διπλωματική μου εργασία με τίτλο «Οι Ιδιότητες της +/- Παρεμφατικότητας της Κλίσης στην Αγγλική ως Δεύτερη/Τρίτη Γλώσσα», εξετάζει την απόκτηση συγκεκριμένων συντακτικών φαινομένων της Αγγλικής από άτομα με διαφορετικές μητρικές γλώσσες.

Το Κέντρο Ξένων Γλωσσών «Μαρκάκη-Μαρκουλάκη» με συντρόφευσε σε διάφορες πρώτες εμπειρίες: η πρώτη τριβή με την Αγγλική γλώσσα ξεκίνησε από αυτό το φροντιστήριο, όπου ήμουν μαθήτρια μέχρι να κατακτήσω το πιστοποιητικό του Proficiency (Michigan). Επιπροσθέτως, η πρώτη μου επαφή με τον κόσμο της έρευνας είχε ως συμμετέχοντα άτομα μαθητές και μαθήτριες του εν λόγω φροντιστηρίου. Το συγκεκριμένο μαθησιακό περιβάλλον με βοήθησε να συνειδητοποιήσω την αγάπη μου για τα Αγγλικά, την μάθηση και την ξενόγλωσση λογοτεχνία.

Ήδη από όταν ήμουν μαθήτρια, το διδακτικό προσωπικό ακολουθούσε καινοτόμες πρακτικές εκμάθησης γλωσσών, συμβατές με την εξέλιξη της κοινωνίας μας. Με βάση τη -βραβευμένη πλέον- δημιουργικότητα, οι μαθήτριες/μαθητές αποκτούν μια ολοκληρωμένη και ποικιλόμορφη επαφή με τη γλώσσα, που απομακρύνεται από αποστειρωμένες και αναχρονιστικές θεωρίες γλωσσικής εκμάθησης. Είμαι ιδιαίτερα ευγνώμων και ενθουσιασμένη που θα επανενταχθώ σε αυτήν την οικογένεια, επιτελώντας αυτή τη φορά τον ρόλο της καθηγήτριας.

Ετικέτες

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *