Διδάσκοντας έκθεση στα μεσαία επίπεδα

blog main image

Σε C’ Class

  1. Γράφουμε σχεδιαγράμματα παραγράφων με πολύχρωμα post-it χαρτάκια, ως μέρος του διαδραστικού μας τετραδίου.
  2. Δημιουργούμε διάφορες πιο πρόχειρες εκδοχές του κειμένου, με διορθώσεις και συζήτηση ιδεών.
  3. Μαθαίνουμε να σχεδιάζουμε τον λόγο μας προσεκτικά και να λαμβάνουμε υπόψη τα κριτήρια αξιολόγησης των εξεταστών ως κίνητρο αυτο-αξιολόγησης και διόρθωσης πριν την παράδοση του γραπτού.

Ετικέτες

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *