- Γράφουμε σχεδιαγράμματα παραγράφων με πολύχρωμα post-it χαρτάκια, ως μέρος του διαδραστικού μας τετραδίου.
- Δημιουργούμε διάφορες πιο πρόχειρες εκδοχές του κειμένου, με διορθώσεις και συζήτηση ιδεών.
- Μαθαίνουμε να σχεδιάζουμε τον λόγο μας προσεκτικά και να λαμβάνουμε υπόψη τα κριτήρια αξιολόγησης των εξεταστών ως κίνητρο αυτο-αξιολόγησης και διόρθωσης πριν την παράδοση του γραπτού.
05 Νοεμβρίου 2021, από
Σε C’ Class
Ετικέτες ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΑΓΓΛΙΚΩΝ